hireeucom hireeucom .

hireeucom

روش های مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده

 

به جرات می توان گفت که آلمان یکی از جذاب ترین کشورهای اروپای غربی است که با بسیاری از کشورهای محبوب مانند فرانسه، هلند و بلژیک مرز مشترک دارد. درخواست نیروی کار متخصص و ماهر توسط این کشور موجب شده تا مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده انتخاب فوق العاده ای باشد. از طرفی با مهاجرت تحصیلی به این کشور می توان از مزایای بی نظیری مانند خدمات آموزشی رایگان بهره مند شد. دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند در بازار کار آلمان شانس بیشتری داشته باشند. همچنین با استخدام شدن در شغل مناسب به راحتی می توان برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با روش های مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده به طور کامل آشنا کنیم.

موضوعات قابل بررسی...
اهمیت مدرک زبان هنگام مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده
امکان تحصیل و کار همزمان پس از مهاجرت به آلمانسوالات متداول
اهمیت مدرک زبان هنگام مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده
ارائه مدرک زبان انگلیسی هنگام مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده بسیار ضروری می باشد. البته افرادی که قصد دارند دوره کارشناسی خود را در این کشور به اتمام برسانند باید بدانند که اکثر دوره های کارشناسی با زبان آلمانی تدریس می شود. به همین دلیل تسلط بر زبان آلمانی می تواند نقش بسیار موثری در تحصیل، کار و زندگی آن ها داشته باشد. نکته قابل توجه این است که برای تحصیل در مقطع ارشد و دکتری حتما باید مدرک زبان انگلیسی با نمره 6.5 به بالا ارائه شود. همچنین می توانید مدرک زبان آلمانی با نمره حداقل B2 نیز برای مهاجرت به آلمان درخواست دهید.


امکان تحصیل و کار همزمان پس از مهاجرت به آلمان
یکی از دغدغه های بسیار مهم در رابطه با مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده امکان کار و تحصیل همزمان در این کشور است. به طور کلی این افراد می توانند از طریق تحصیل و یا کار برای مهاجرت به آلمان اقدام نمایند. با این وجود به دلیل قدرت و کیفیت بسیار بالای سطح تحصیل در آلمان افراد تحصیل کرده می توانند برای ادامه تحصیل و کار به این کشور مهاجرت نمایند. خوشبختانه در این کشور شرایطی فراهم شده که دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی می توانند برای استخدامی نیز اقدام نموده و حقوق دریافت کنند.

افراد خارجی که دوره تحصیل خود را در این کشور سپری می کنند، شانس بیشتری در بازار کار آلمان خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که برای حضور در این دوره ها باید مدرک دیپلم 12 ساله متقاضیان دریافت شده باشد و زبان آلمانی آن ها حداقل در سطح C1 باشد. افرادی که زبان آن ها ضعیف تر است در ابتدا باید دوره های زبان آلمانی را بگذرانند و سپس برای کار اقدام کنند. دوره های شغلی برگزار شده برای دانشجویان مقطع کارشناسی شامل فیزیوتراپی، بازرگانی، مدیریت، مکاترونیک و امور اجتماعی می شود. توجه داشته باشید که متقاضیان تا 25 سالگی می توانند برای شرکت در این دوره ها درخواست دهند.

سوالات متداول
سوالات بسیار زیادی وجود دارند که ذهن متقاضیان را در رابطه با مهاجرت به آلمان برای افراد تحصیل کرده مشغول می نمایند. مهم ترین و اساسی ترین آن ها عبارتند از:

مدارک لازم جهت درخواست ویزای دانشجویی این کشور کدامند؟
فرم های تکمیل شده درخواست ویزا با امضای متقاضی
گذرنامه معتبر
شناسه متقاضی
اثبات توانایی مالی برای مهاجرت به آلمان
مدارک مرتبط با سابقه شغلی
بیمه سلامت
مدارک هویتی
مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل چه مزایایی دارد؟
امکان کار و زندگی در این کشور پس از فارغ التحصیلی
توانایی اقتصادی بی نظیر کشور آلمان
تحصیل رایگان و امکان بهره مندی از تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته در زمینه تحصیل
امکان تحصیل در بهترین و معتبرترین دانشگاه های بین المللی
تمدید ویزای تحصیلی به مدت 1 سال و نیم پس از فارغ التحصیلی به منظور دستیابی به شغل مناسب
امکان درخواست ویزا برای همسر و فرزند
استفاده از حمل و نقل شهری با کارت دانشجویی و سفر به کشورهای اتحادیه اروپا با استفاده از ویزای دانشجویی
هزینه زندگی در آلمان پس از مهاجرت چقدر است؟
اگر به عنوان دانشجو برای مهاجرت به آلمان اقدام کرده باشید، می توانید به صورت پاره وقت نیز کار کنید. بنابراین در کنار تحصیل می توانید مخارج زندگی خود را نیز تامین نمایید. اگر قصد اقامت دائم در این کشور را دارید بهتر است کار متناسب با رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید. در این صورت پس از فارغ التحصیل شدن نیز می توانید به کار خود ادامه دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۴:۲۹ توسط:hire eu موضوع: نظرات (0)