hireeucom hireeucom .

hireeucom

آوسبیلدونگ های پردرامد کدام هستند؟

آوسبیلدونگ های پردرامد در آلمان چیست؟
آوسبیلدونگ یک دوره آموزشی منحصر به فرد و حرفه‌ای در کشور آلمان است که تاثیر جدی روی تامین نیروی کار متخصص این کشور می‌گذارد. این دوره آموزشی را می‌توان بخشی ضروری از سیستم آموزشی کشور آلمان دانست چرا که یک جایگزین عملی و رایگان به جای تحصیلات آکادمیک برای جوانان محسوب می‌شود. در واقع جوانانی که تحصیلات خود را در مدرسه به پایان رسانده‌اند اما علاقه‌ای به دانشگاه ندارند می‌توانند از طریق این دوره در رشته‌های مورد علاقه خود مشغول به کار شوند. دوره آوسبیلدونگ در زمینه‌های مختلفی ارائه می‌شود و افراد می‌توانند به عنوان کارآموز و به صورت پاره وقت در مدارس حرفه‌ای که آن را برگزار می‌کنند شرکت داشته باشند. در ادامه ما قصد داریم در مورد آوسبیلدونگ های پردرامد صحبت کنیم.

 

بررسی آوسبیلدونگ های پردرامد در آلمان
قطعاً شما هم دوست دارید آوسبیلدونگ های پردرامد کشور آلمان را بهتر بشناسید. در این کشور برای تمامی رشته‌ها دوره آوسبیلدونگ برگزار می‌شود. با توجه به همین نکته خیالتان از این بابت آسوده باشد که در رشته مورد نظر خودتان دوره مرتبط پیدا خواهید کرد. در ادامه بهترین دوره‌های آوسبیلدونگ را از نظر درآمد بررسی خواهیم کرد.

آوسبیلدونگ متخصص فناوری اطلاعات
یکی از آوسبیلدونگ های پردرامد کشور آلمان، دوره مربوط به متخصص فناوری اطلاعات است. جهان نیاز روز افزونی به متخصصان ماهر در عرصه دیجیتال دارد و تبدیل شدن به یک متخصص فناوری اطلاعات می‌تواند فرصت شغلی عالی و پردرآمدی را برای شما ایجاد کند. با کمک این Ausbildung می‌توانید به مهارت‌های مورد نیاز در زمینه‌های برنامه نویسی، مدیریت شبکه، توسعه نرم افزار و … دست پیدا کنید. این دوره را می‌توانیم یکی از پردرآمدترین دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان بدانیم. حقوق شما در طول دوره آموزشی از ۱۰۶۰ یورو آغاز می‌شود و در پایان به ۱۲۰۰ یورو می‌رسد.

آوسبیلدونگ فناوری اتوماسیون
سیستم اتوماسیون در بسیاری از صنایع جای خود را پیدا کرده است. به همین دلیل دوره مربوط به متخصص فناوری اتوماسیون را می‌توانیم یکی از آوسبیلدونگ های پردرامد بدانیم. شرکت در این دوره فرصت‌های شغلی پرسودی را برای شرکت کننده به ارمغان خواهد آورد. افرادی که در این دوره شرکت داشته باشند در آینده می‌توانند روی فرآیندهای تولید پیشرفته، روباتیک و سیستم های کنترل تمرکز کنند. حقوق شرکت کنندگان این دوره در سال اول ۱۰۵۰ یورو است و در سال چهارم به ۱۲۷۰ یورو می‌رسد.

آوسبیلدونگ متخصص تست مواد
از دیگر آوسبیلدونگ های پردرامد می‌توانیم به دوره متخصص تست مواد اشاره کنیم که وظیفه کنترل ایمنی و کیفیت را در صنایع گوناگون بر عهده دارد. در دوره Ausbildung متخصصان می‌توانند خواص و استقامت مواد را ارزیابی کرده و انطباق آنها با استاندارد صنعت را مطمئن شوند. افرادی که این دوره را پشت سر بگذارند در آینده می‌توانند با دستمزدهای رقابتی و فرصت‌های شغلی متعددی که وجود دارد در زمینه‌هایی مثل تولید و مهندسی موفقیت‌های زیادی کسب کنند. در طول دوره آموزشی نیز به ترتیب شرکت کنندگان در سال‌های اول تا چهارم ۱۰۵۰، ۱۱۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۲۷۰ یورو دستمزد می‌گیرند.

 

 

آوسبیلدونگ Tool & Die Specialist
صنایعی که از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کنند به متخصصان ماهر جهت کنترل و توسعه تجهیزات و ابزار ویژه موجود در آن صنعت نیاز دارند. به همین دلیل یکی از آوسبیلدونگ های پردرامد Tool & Die Specialist نام دارد. افرادی که این دوره را پشت سر بگذارند می‌توانند شغل‌های پردرآمدی در صنایع فلزکاری و تولید به دست آورند. درآمد دانشجویان این دوره هم مانند دانشجویان دوره‌های قبلی است و از 1050 یورو آغاز می‌شود و تا ۱۲۶۰ یورو ادامه دارد.

آوسبیلدونگ پرستاری
در میان آوسبیلدونگ های پردرامد، پرستاری وضعیت متفاوتی در کشور آلمان دارد. پرستاری به عنوان یک شغل ارزشمند در این کشور شناخته می‌شود و فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای را به پرستاران ارائه می‌کند. دوره آوسبیلدونگ  پرستاری به شما مهارت‌های مورد نیاز برای مراقبت از بیماران را با بهترین کیفیت آموزش می‌دهد. توجه داشته باشید کشور آلمان با کمبود پرستار مواجه است و به همین دلیل بسیاری از فارغ التحصیلان این دوره آموزشی را جذب می‌کند. البته شما در دوره اوسبیلدونگ هم بین ۱۰۵۰ یورو تا ۱۲۰۰ یورو درآمد خواهید داشت.

 

آوسبیلدونگ پرستاری

آوسبیلدونگ متخصص فناوری فاضلاب
شاید عجیب باشد که دوره متخصص فناوری فاضلاب یکی از آوسبیلدونگ های پردرامد کشور آلمان محسوب شود. اما اگر به اهمیت مدیریت فاضلاب و پایداری محیط زیست دقت کنیم متوجه می‌شویم که این دوره چقدر برای آلمانی‌ها ارزش دارد. متخصصینی که فارغ التحصیل این دوره باشند می‌توانند از تاسیسات تصفیه فاضلاب نگهداری بهتری داشته باشند و آنها را به طور استاندارد راه اندازی کنند. عملکرد آنها در حفظ آب آشامیدنی هم تاثیرگذار است. همانند بسیاری دیگر از دوره‌های اوسبیلدونگ افرادی که در دوره متخصص فناوری فاضلاب شرکت داشته باشند در سال‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰۵۰، ۱۱۴۰ و ۱۲۰۰ یورو دستمزد می‌گیرند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۵۸:۴۲ توسط:hire eu موضوع: نظرات (0)