hireeucom hireeucom .

hireeucom

لیست قیمت سیستم اعلام حریق سایان

استفاده از سیستم اعلام حریق امروزه یکی از موارد ضروری برای کلیه ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد که در زمان ساخت و ساز لازم است که کارفرما تاییدیه شرکت های آتش نشانی را از لحاظ نصب و راه اندازی صحیح سیستم اعلام حریق در ساختمان دریافت نمایند و تنها با در دست داشتن این تاییدیه می توانند از شهرداری منطقه پایان کار ساختمان را دریافت نمایند.
هدف از نصب سیستم اعلام حریق در ساختمان ها کاهش خسارت های مالی و جانی در زمان آتش سوزی می باشد که در کشورهای پیشرفته به دلیل استفاده از این سیستم ها آمار خسارت به صفر رسیده است به همین منظور برندهای مختلفی از سیستم اعلام حریق در ایران تهیه و تولید می شوند که در ادامه این مقاله قصد داریم برند اعلام حریق سایان را به شما معرفی نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
معرفی سیستم اعلام حریق سایان
اعلام حریق سایان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی می باشد که کلیه تجهیزات خود را زیر نظر کارشناسان متخصص و با تجربه تولید کرده و با ثیمت مناسب و کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. اگرچه سیستم های اعلام حریق با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند اما برند سایان جزء برترین برندها به شمار می رود.
شرکت تولیدکننده تجهیزات آتش نشانی سایان از استانداردهای ملی ایران پیروی کرده و دارای گواهی نامه های بین المللی برای محصولات تولیدی خود می باشد که این امر باعث شده تا جزو سامانه های متعارف در ایران قرار بگیرد.
محصولات نمایندگی اعلام حریق سایان
از محصولات اعلام حریق سایان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دکتور دود
• دکتور حرارت
• نست یاب گاز
• ..
مشخصات و ویژگی های سیستم اعلام حریق سایان
• مقاومت بالا در برابر رطوبت
برند سایان در تولید تجهیزات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند به همین علت این سیستم در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار هیچ گونه خوردگی و زدگی در قسمت های مختلفی نمی شود.
• مقاومت بدنه
بدنه اعلام حریق سایان دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.
• برخورداری از استاندارد BS-5839
همانطور که در اوایل مقاله با شما صحبت کردیم سیستم اعلام حریق سایان بر اساس آخرین استانداردهای اروپا و تکنولوژی روز تهیه و تولید می شوند، لازم به ذکر است که بگوییم استاندارد BS-5839 یکی از معتبرترین استانداردهای اروپا است که این برند از ان برخوردار است.
سیستم اعلام حریق سایان علاوه بر موارد فوق دارای ویژگی های بازر دیگری مانند حذف ناپایداری های گذرا، مقاومت در برابر تخلیه الکتریسته ساکن، برخورداری از مدارات متالیزه، گارانتی 2 ساله، دفترچه راهنمای فنی برای نصب و برخورداری از لوازم جانبی یدکی برخوردار هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۱۷:۳۰ توسط:hire eu موضوع: نظرات (0)