hireeucom hireeucom .

hireeucom

معرفی تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس

 

دقیق بودنِ زمان بندی فعالیت و یا عدم فعالیتِ تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در صنایع مختلف، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مدیران شرکت ها در گذشته، زمان بندی خاموش و یا روشن کردنِ دستگاه ها را به پرسنلِ خود می سپردند و به همین دلیل، کیفیت محصولات تولیدی از طریق این دستگاه ها نسبتاً پایین بود. در مقابل، امروزه از تایمر های خاصی برای تعیین زمان فعالیت تجهیزات صنعتی، استفاده می شود و به همین دلیل، امکان ساخت محصولاتی با کیفیت بالا، فراهم شده است. در این مقاله قصد داریم تا تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس را به شما معرفی کنیم. بنابراین، تا پایان همراه ما باشید.

 

تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس، جهت تنظیم برنامه زمانی تجهیزات صنعتی، مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه عملکرد تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس 
تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس، عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. هر دو تایمر فوق با دریافت برنامه، دستگاه های صنعتی مختلف را در بازه های زمانی خاصی فعال یا غیر فعال می نمایند.

نکته‌ی دیگر اینکه، تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس، قابلیت اتصال به اکثر دستگاه های صنعتی را دارا می باشند. بنابراین، شما می توانید این تایمر ها را برای تنظیم برنامه زمانی تمامی مدل های تجهیزات صنعتی، مورد استفاده قرار دهید.


معرفی تایمر آنالوگ آتونیکس 
محدوده عملکرد تایمر آنالوگ آتونیکس، در 6 حالت مختلف، قابل تنظیم است. شما می توانید این تایمر را در بازه های زمانی یک دهمِ ثانیه تا سی ساعت، مورد استفاده قرار دهید. نکته‌ی دیگر اینکه، تایمر فوق در دو نمونه هشت پین و یازده پین، در بازار به فروش می رسد.

ویژگی های منحصر به فرد تایمر آنالوگ آتونیکس
ویژگی ها و امکاناتِ منحصر به فرد تایمر آنالوگ آتونیکس، عبارتند از؛

1. توانایی فعالیت با منابع تغذیه مختلف هم از نوع 24 ولت dc و هم 220 ولت ac (این قابلیت به تایمر آنالوگ آتونیکس اجازه می دهد تا بتواند با دستگاه های صنعتی مختلفی، سازگار شود).

2. قابلیت تنظیم در 6 حالت مختلف (تایمر آنالوگ آتونیکس می تواند خروجی هایی با 6 حالت مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد).

3. قابلیت تنظیم در بازه های زمانی یک دهمِ ثانیه تا سی ساعت (شما می توانید تایمر آنالوگ آتونیکس را به گونه ای تنظیم کنید که در کسری از ثانیه، یک دستگاه را به صورت خودکار، فعال یا غیر فعال نماید).

4. قابلیت نصب آسان (تایمر آنالوگ آتونیکس به راحتی بر روی ریل DIN نصب می شود).

5. عمر مفید بسیار بالا (در فرآیند ساخت تایمر آنالوگ آتونیکس، از تجهیزاتِ با کیفیتی استفاده شده است و به همین دلیل، عمر مفید این تایمر، بسیار بالا است).

معرفی تایمر دیجیتال آتونیکس 
تایمر دیجیتال آتونیکس، به یک مانیتور کوچک و پیشرفته مجهز است. بر روی این مانیتور، برنامه زمانی فعالیت دستگاه متصل به تایمر، مشخص می باشد. شما می توانید برنامه زمانی دستگاه را از روی کلید های تایمر تغییر دهید.

نکته‌ی دیگر اینکه، به دلیل استفاده از مانیتور در ساختار تایمر دیجیتال آتونیکس، فضای اشغال شده توسط این تایمر، بسیار کمتر از نمونه آنالوگ می باشد.

 

تایمر دیجیتال آتونیکس، دارای یک مانیتور کوچک و پیشرفته  است.

ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد تایمر دیجیتال آتونیکس
در این بخش از مقاله، ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد تایمر دیجیتال آتونیکس را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این ویژگی ها و امکانات عبارتند از؛

1. قابلیت سازگاری با منابع تغذیه مختلف (تایمر دیجیتال آتونیکس می تواند با منابع تغذیه مختلفی سازگار شود و به همین دلیل، توانایی اتصال به دستگاه ها و تجهیزات متنوعی را دارد).

2. قابلیت تنظیم در محدوده زمانی یک هزارمِ ثانیه تا سی ساعت (تایمر دیجیتال آتونیکس می تواند در بازه های زمانی مختلفی تنظیم شود و دستگاه های صنعتی را فعال یا غیر فعال کند).

3. اشغال فضای کمتر نسبت به تایمر آنالوگ آتونیکس (تایمر دیجیتال آتونیکس، به دلیل داشتنِ مانیتور، فضای نسبتا کمی را اشغال می کند).

4. قابلیت خاموش یا روشن کردنِ نورِ پس زمینه مانیتور.

5. قابلیت تنظیم تایمر از طریق کلیدهای روی تایمر (مانیتور تایمر دیجیتال آتونیکس، لمسی است. شما می توانید این تایمر را از طریق مانیتور تنظیم کنید).

6. قابلیت تنظیم رمز عبور (تایمر دیجیتال آتونیکس، دارای قابلیت تنظیم رمز عبور است. بدین ترتیب، تنها اشخاصی می توانند تنظیمات تایمر را تغییر دهند که از رمز عبور اطلاع داشته باشند).

7. عمر مفید نسبتاً بالا (تایمر دیجیتال آتونیکس، از تجهیزات بسیار با کیفیتی ساخته شده است و به همین دلیل، عمر مفید نسبتاً بالایی دارد).

8. دارای دکمه reset که می توان آن را قفل نمود تا فقط اپراتور خاصی بتواند زمان گیری را reset کند.

سخن پایانی

در این مقاله، توضیحاتی جامع را در مورد تایمر های دیجیتال و آنالوگ آتونیکس، به شما ارائه دادیم. این تایمر ها می توانند  برنامه های زمانی مختلفی را دریافت کنند و دستگاه های صنعتی را فعال یا غیر فعال نمایند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۹:۳۵ توسط:hire eu موضوع: نظرات (0)