hireeucom hireeucom .

hireeucom

مهاجرت کاری به آلمان

کشور آلمان به دلیل سطح قابل قبول رفاه، امنیت، رشد اقتصادی و بازار کار مناسب، امروزه یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت می باشد. کشور صنعتی و پیشرفته آلمان در سال های اخیر به دنبال نیروهای پویا و خلاق بوده است به همین علت شرایط مناسبی را برای مهاجرت شغلی متقاضیان خود در سرتاسر دنیا در نظر گرفته است. اگر شما هم قصد مهاجرت به آلمان با ویزای کاری برای ادامه زندگی را دارید این فرصت را از دست ندهید و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مشاغل مورد نهیاز و انواع ویزای کاری آلمان را بیشتر بشناسید.
مشاغل مورد نیاز آلمان در مهاجرت کاری
بیشترین مشاغلی که در کشور آلمان بازار کار بهتری دارند و نیروی کار در انها بیشتر مورد نیاز است به شرح زیر می باشد:
• پزشکی، پرستاری و سلامت
• فروش و بازاریابی
• علوم کامپیوتر، شبکه و IT
• علوم پایه و سیاسی و تحقیقاتی
• فنی تخصصی
• مهندس
انواع ویزای کار آلمان
یکی از راه های ورود به کشور آلمان و اقامت در آن ویزای کاری است که دریافت آن روش های مختلفی دارد. که در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین این ویزاهای کاری را برای شما بازگو خواهیم کرد:
ویزای کاری استخدامی یا Employment Visa
این ویزای برای افراد فنی و متخصص مناسب می باشد که با مهارت و سابقه کاری مرتبط می توانند پشنهاد شغلی یا جاب آفر را از کارفرماهای آلمانی دریافت کنند و همزمان اقدام به دریافت ویزا و مجوز کار نمایند.
ویزای جستجوی کار یا Job Seeker Visa
در این نوع ویزا متقاضی می تواند به مدت 6 ماه در این کشور اقامت موقت داشته باشد و در طی این مدت به جستجوی کار اقدام نماید. از موارد لازم برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان، 5سال سابقه کار، مدرک تحصیلی معتبر، مدرک زبان آلمان و تمکن مالی به میزان هزینه زندگی در 6ماه اقامت موقت.
بلوکارت یا Blue Card
افرادی که دارای مدرک دانشگاهی معتبر و جاب آفر از یک کارفرمای آلمانی هستند می توانند بلوکارت یا کارت آبی دریافت کنند. در واقع بلوکارت مجوز اقامت شما در آلمان است که به واسطه آن شما می توانید در این کشور کار و زندگی کنید. در زمان دریافت بلوکارت باید مبلغ حقوق تعیین شده برای شما مشخص و مورد تایید باشد.
ویزای کارآموزی یا Ausbildung Visa
از دیگر ویزاهای کاری آلمان ویزای آوسبیلدونگ است. این ویزا مختص دانش آموزان یا دانشجویان بالای سن 17 سال است که حداقل مدرک دیپلم را دریافت کرده باشند. این افراد دارای مدرک زبان آلمانی و تمکن مالی هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۳:۰۵ توسط:hire eu موضوع: نظرات (0)